Постинг
29.06.2008 19:15 -
ДИМИ ОТ СЛЕНГ ЗАГИНА В КАТАСТРОФА
Автор: giorgiocbr
Категория: Лични дневници
Прочетен: 51862 Коментари: 91 Гласове:
Последна промяна: 28.02.2012 12:37
Прочетен: 51862 Коментари: 91 Гласове:
1
Последна промяна: 28.02.2012 12:37
Днес загубихме още един луд по моторите човек.
Готин човек и приятел, с който сме карали много километри, гледали сме много състезания, търкали сме много степенки по завоите в Кресненското дефиле. С огромно удоволствие го гледах как кара с километри на задна гума...
За съжаление, човек състезавайки се със себе си нерядко преминава отвъд лимита. Лимита на скоростта, на пътя, на реакцията, на другите шофьори.
Почивай в мир, Дими.
Ще те запомним винаги усмихнат, винаги готов за нова доза адреналин, винаги отзивчив и безкрайно положителен!
Готин човек и приятел, с който сме карали много километри, гледали сме много състезания, търкали сме много степенки по завоите в Кресненското дефиле. С огромно удоволствие го гледах как кара с километри на задна гума...
За съжаление, човек състезавайки се със себе си нерядко преминава отвъд лимита. Лимита на скоростта, на пътя, на реакцията, на другите шофьори.
Почивай в мир, Дими.
Ще те запомним винаги усмихнат, винаги готов за нова доза адреналин, винаги отзивчив и безкрайно положителен!
КАТАСТРОФАТА НА ДИМИ ОТ СЛЕНГ!!! КАРАЙТЕ...
COZMOS - Българският Сноуборд ФИЛМ
"ГОСПОЖО ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ" ...
COZMOS - Българският Сноуборд ФИЛМ
"ГОСПОЖО ОТ ЕВРОПЕЙСКИЯ СЪЮЗ" ...
Юни да се гласува масово срещу войнолюби...
ТУРСКАТА ТЕМА В ТВОРЧЕСТВОТО НА МОЦ...
Русия(т) ке ни спАси (Гущер-ова)
ТУРСКАТА ТЕМА В ТВОРЧЕСТВОТО НА МОЦ...
Русия(т) ке ни спАси (Гущер-ова)
1.
анонимен -
za
29.06.2008 19:33
29.06.2008 19:33
Съжелявам, че така е станало. Но ми е странно и все се питам когато е натискал и е карал бясно не се ли е сетил, че има дъщеря? Къде е отговорността за другия? Ако беше помел и някои който невинно е карал с разрешената скорост и е спазвал правилата? Или е бил зад мантинелата? Последния път когато щеше да ме помете един, и ми сече пътя за да избегне челния удар, побеснях защото какво право има тои да решава за моя живот ? Защо ще ме стресира с неговото си шофиране? Да отива някъде където няма хора и да решава единствено собствения си живот . Това си е негово решение. Но изобщо не го оправдавам когато с поведението си застрашава хора които дори може да не го познават. Съжелявам за мен тои е безотговорен към хората около него. И можеше да стане същото като при Ставински и да пострада някои съвсем невинен.
цитирайМир на праха му!
цитирайМомчета и момичета, бъдете разумни! Гледам как профучавате по Цариградско шосе и шумът на моторите ви направо ме отнася.Преди една седмица на бившия булевард "Насър" на място загина мой познат, на Горнобански път същия ден още един мощен мотор лежеше на шосето. Какво става? Животът е само един. Защо по такъв нелеп начин си отиват млади хора. Светла да е паметта на едно толкова хубаво, умно и талантливо момче!
цитирайНе мисля, че сега е мястото да коментираме кой, как е карал. Всеки в определени момента от живота си е прекрачвал граници, който пък не го е правил, просто не е живял пълноценно.
R.I.P.
цитирайR.I.P.
5.
анонимен -
me
29.06.2008 20:15
29.06.2008 20:15
Щото се мислят за безмъртни, затова... И не мислят, че може да осмъртят някой друг. Шото са тъпи и безотговорни, щото ги тресе тръпката без контрол. Затова стават тези бели. Мир на праха му, имам добри спомени от негови концерти. Но No.1 - така е...
цитирайВ този бизнес съм, макар и с не толкова големи мотори. Всеки път щом чуя за нещастен случай с тях и ми призлява (при нас новините винаги идват бързо).
Стана ми мъчно, знам какво увлечение е, знам как му е кипяла кръвта. Надявам се нищо да не е усетил... Почивай в мир!
цитирайСтана ми мъчно, знам какво увлечение е, знам как му е кипяла кръвта. Надявам се нищо да не е усетил... Почивай в мир!
Айде стига разсъждения - още не е изстинал човека!
Някой от нас да е светец?!
цитирайНякой от нас да е светец?!
Лека му пръст! Сега разбирам. Тъжно е наистина млад човек да си отиде.
Почивай в мир!
цитирайПочивай в мир!
9.
анонимен -
Ако катаджиите си бяха на мястото и ...
29.06.2008 21:03
29.06.2008 21:03
Ако катаджиите си бяха на мястото и глобяваха сурово всички мотористи, вдигнали над 90 км в час, щеше да си е жив Дими.....
цитирайАнонимен е съвсем прав, а и смел.
цитирайАко моториста можеше да забележи палката, с тази скорост, може би, но едва ли...
цитираймоите съболезнования на всички, които го познават и обичат
цитирайТакива смешковци са много инстересни...който не е рискувал не бил живял.... Ха-ха-ха. Между риск и глупост има ОГРОМНА разлика. А глупаците като теб не я виждат никога.
цитирай
14.
анонимен -
Мотори
29.06.2008 22:42
29.06.2008 22:42
Още един моторист в отвъдното.
Продължавайте да карате бясно скъпите си мотори,ненормалници такива!
Само не убивайте невинни,а само себе си!
цитирайПродължавайте да карате бясно скъпите си мотори,ненормалници такива!
Само не убивайте невинни,а само себе си!
Нейде далеч от хорските очи. И там спокойно можета да си карата с 1000 км/ч.... а за ваше улеснение можете и гробище да си спретнете... за по бързо...като на поточна линия....200км/ч паметник... и така...
цитирайИ този път ще спазя принципа си, въпреки че някои простаци силно се оляха. Пожелавам им да четат същите коментари за своите близки някой ден!
Искам да ви обясня нещо:
В България НЯМА писта, където да се кара. Аз ходя всеки път до Серес, това е най-близката възможна дестинация. Другите са Бърно, Мугело и така нататък. Не всеки обаче има време и пари да бие път до Гърция за един ден каране.
Моторите които вдигат 299 км/ч са СТРИЙТ ЛИГЪЛ в цял свят, а това кой как ги кара е съвсем друг въпрос. Ограничението на 299 /всички 1000сс могат и повече/ е прието от производителите и правителствата преди няколко години. Моториста отива и купува, ако бяха спънати на 200, щяхме да караме с 200.
Не се сещам за случай със загинал случаен шофьор ЗАРАДИ моторист, ако вие се сещате - подсетете ме. Виж, сещам се много случаи на убити мотористи от обратни завои, засичания и темподобни. Освен това, още не се знае на какво се дължи удара, а Дими караше меко казано добре. Доста бързо, но и много разумно.
Освен моторите имам кола и джип, мотори карам само през уикенда, и то основно на писта. Не съм вманиачен поддръжник на камикадзетата, освен това ПОБЕСНЯВАМ като видя моторист без каска! Но това не ми пречи да тъгувам за приятел, нито пък да карам бързо където и както аз си преценя!
В напрегнатите стресови дни в които живеем, всеки си има рецепта за малко адреналин и избиване на нерви. За съжаление, в случая адреналина се е оказал вповече от възможностите на ситуацията.
Анонимните палячовци не ми се коментират, а хорската злоба, особено към починал човек, просто ме изумява!
КАРАЙТЕ БАВНО ИЗВЪН ПИСТИТЕ!
цитирайИскам да ви обясня нещо:
В България НЯМА писта, където да се кара. Аз ходя всеки път до Серес, това е най-близката възможна дестинация. Другите са Бърно, Мугело и така нататък. Не всеки обаче има време и пари да бие път до Гърция за един ден каране.
Моторите които вдигат 299 км/ч са СТРИЙТ ЛИГЪЛ в цял свят, а това кой как ги кара е съвсем друг въпрос. Ограничението на 299 /всички 1000сс могат и повече/ е прието от производителите и правителствата преди няколко години. Моториста отива и купува, ако бяха спънати на 200, щяхме да караме с 200.
Не се сещам за случай със загинал случаен шофьор ЗАРАДИ моторист, ако вие се сещате - подсетете ме. Виж, сещам се много случаи на убити мотористи от обратни завои, засичания и темподобни. Освен това, още не се знае на какво се дължи удара, а Дими караше меко казано добре. Доста бързо, но и много разумно.
Освен моторите имам кола и джип, мотори карам само през уикенда, и то основно на писта. Не съм вманиачен поддръжник на камикадзетата, освен това ПОБЕСНЯВАМ като видя моторист без каска! Но това не ми пречи да тъгувам за приятел, нито пък да карам бързо където и както аз си преценя!
В напрегнатите стресови дни в които живеем, всеки си има рецепта за малко адреналин и избиване на нерви. За съжаление, в случая адреналина се е оказал вповече от възможностите на ситуацията.
Анонимните палячовци не ми се коментират, а хорската злоба, особено към починал човек, просто ме изумява!
КАРАЙТЕ БАВНО ИЗВЪН ПИСТИТЕ!
17.
анонимен -
Стига вече
30.06.2008 00:05
30.06.2008 00:05
giorgiocbr, съгласен съм, че всеки има право да си търси своя начин да изпусне парата. Ако го направи с мотор на писта, както казваш - моите уважения. Но магистрала Хемус не е писта, там е пълно с неделни шофьори, хорица, които карат с 90-100, щото толкова могат или с толкова смеят. Мир на праха му на Дими, и дано това накара другите да се замислят и спаси някой човешки живот.
цитирай
18.
анонимен -
Ако можеше
30.06.2008 00:14
30.06.2008 00:14
Мир на праха му ,млад човек било то известен или-не,жалко за него и за пропиляния му живот.Но си мисля дали ако сега някакво чудо би могло да му покаже как страдат женичката и дъщеря му и ако същото това чудо му даде втори шанс,та се питам дали изобщо би се качил на мотопед дори.Адреналин-ОК,ама мисляте малко в перспектива бе хора,задайте си въпроса:"Ами ако.....?"Имам съученик чиято сестра загина нелепо качена на мотора на приятеля си,който явно беше решил да се направи на малко повече мъж отколкото е.Той остана жив-да е жив и здрав,но ако поне за секунда беше се замислил....МИСЛЕТЕ БЕ ХОРА,КАКВО ВИ СТАВА,ТРЕПЕМ СЕ ПОВЕЧЕ С ГЛУПОСТТА СИ ОТКОЛКОТО АКО ИМАХМЕ ВОЙНА.
цитирайведнага след инцидента
беше ... ужасяващо и ... трагично
цитирайбеше ... ужасяващо и ... трагично
Трагедия си е.
Няма смисъл да се търсят виновни.
Да почива в мир.
цитирайНяма смисъл да се търсят виновни.
Да почива в мир.
Много талантлив и красив човек.
цитирайАз съм майка на дете (22-23) запалено по скоростите. Слава Богу, не с мотор! Но и с кола, изпитанията пак са същите! Всъщносто точно това дете цял живот ми е напомняло най-простичката истина: следвай мечтите си! За някои - дали не за всички?! - следването на мечтите с душа и сърце не са ли най-взрвоопасни, катастрофични и...
Мир на праха на красивия човек! Онзи, който познава високота скорост, знае какво е да се живее! Другите живеят по правилата: а те ни водят до заробването от банките!
За мен лично - извинете, ако обидя някого, но - по-добре красива смърт, отколкото живот на патерици!
Поздрави
цитирайМир на праха на красивия човек! Онзи, който познава високота скорост, знае какво е да се живее! Другите живеят по правилата: а те ни водят до заробването от банките!
За мен лично - извинете, ако обидя някого, но - по-добре красива смърт, отколкото живот на патерици!
Поздрави
Свобода, замисли се замалко. Аз познавам високата скорост, но знам и други начини да живея. Живея по правилата, но не съм роб. А жената и детето на Дими? Адреналин - ОК! Но в един даден момент, особено когато има хора който ЗАВИСЯТ от теб дали не трябва да преоцениш някои стойности? А между другото, изобщо не съм сигурен дали ти би избрала красивата смърт пред живота на патерици. Фразете са едно, а живота съвсем друго. Жалко наистина за талантливия лекар и музикант, но хайде да живеем малко по-отговорно, а?
цитирай
24.
анонимен -
svoboda64, не ви го пожелавам, но ...
30.06.2008 02:17
30.06.2008 02:17
svoboda64, не ви го пожелавам, но ако същото се случи със сина ви, коието не е изключено пред вид увлеченията му дали ще пеете същата песен?
цитирайкакто не съм го мислила:) При мен се случва често:))
Но... нямам против това, за което говорите... отговорността. При нас: в семейството, преди Големия Малък да поеме по стъпките на баща си имахме поредица от катастофи. Слава Богу, самосъс смяна на физиономиите и със заплаха за живота на Големия Малък. Така си беше... в далечната 1994 Но от тогава знам: не можеш да извлечеш влюбеният в скоростта/колата/омотора от неговите "лудости". И като жена, която няма същите увлечения (освен високите скорости, простете, ама аз съм reckless driver, и понеже знам това въобще не се качвам в кола:)) вярвам, че щеме разберете.
Уважавам всяко увлечение (аз ли, дето ги имам всяккави, и част от тях не са съвсем несмъртоносни:)) Така че... по-леко с присъдите! И кой е по-отговорен и кой по- не... Понякога въобще не става въпрос за отговорност.. а за чеастици от секундата, с които не можеш да се пребориш! Знамза какво говоря... И ми е мъчно... Но никога няма да се откажа... Или да "забраня", дори и най-морално, друг да го прави!
Простете ми... ама ако можете, замълчете пред паметта на този човек и на неговата страст! Сигурно не е "работила" за жена му и детето му (дъщеря му). Лично аз му завиждам за дъщерята! И въпреки всичко. Този човек заслужава уважение дори и в "нелепата" смърт, според Вашите виждания. Може и да е била такава. Аз не мога да знам. А Вие?
Поздрави и най-дълбоки уважения
цитирайНо... нямам против това, за което говорите... отговорността. При нас: в семейството, преди Големия Малък да поеме по стъпките на баща си имахме поредица от катастофи. Слава Богу, самосъс смяна на физиономиите и със заплаха за живота на Големия Малък. Така си беше... в далечната 1994 Но от тогава знам: не можеш да извлечеш влюбеният в скоростта/колата/омотора от неговите "лудости". И като жена, която няма същите увлечения (освен високите скорости, простете, ама аз съм reckless driver, и понеже знам това въобще не се качвам в кола:)) вярвам, че щеме разберете.
Уважавам всяко увлечение (аз ли, дето ги имам всяккави, и част от тях не са съвсем несмъртоносни:)) Така че... по-леко с присъдите! И кой е по-отговорен и кой по- не... Понякога въобще не става въпрос за отговорност.. а за чеастици от секундата, с които не можеш да се пребориш! Знамза какво говоря... И ми е мъчно... Но никога няма да се откажа... Или да "забраня", дори и най-морално, друг да го прави!
Простете ми... ама ако можете, замълчете пред паметта на този човек и на неговата страст! Сигурно не е "работила" за жена му и детето му (дъщеря му). Лично аз му завиждам за дъщерята! И въпреки всичко. Този човек заслужава уважение дори и в "нелепата" смърт, според Вашите виждания. Може и да е била такава. Аз не мога да знам. А Вие?
Поздрави и най-дълбоки уважения
...песента му "Мой свят".
цитирайСвобода, трябваше да прочетеш малко по добре коментара ми, преди да му отговаряш. Така поне щеше да видиш, че поне термина "нелепа" не съм употребил. Това ти го каза. Жалко за човека. Бог прибра напоследък твърде много талантливи музиканти :(((
цитирайМоите съболезнования!
цитирай
29.
анонимен -
za
30.06.2008 09:54
30.06.2008 09:54
№1 съм , да мисля , че тук е мястото , защото когато си щастливо оцелял не се замисляш какви са последствията от това което си правил и ти се е разминало. Съдбата дава шанс .... само понякога. Дими сигурно е падал но му се е разминавало... след това не се е сетил че майка му го е родила, една година го е носила на ръце докато проходи, после няколко човека са завъртели живота си около неговия. Сега нека svoboda64 да си представи как би обяснила на сина си, ако баща му се беше буторясал за да си "поживее", а тои иска да поговори с някого, търси подкрепата му , парите не им стигат, и тя примерно работи на две места за да гледа децата си и пак няма дори за колело камо ли за мотор. Я пак си представи за едно негово удоволствие от 10 минути ти как всяка вечер си лягаш сама в леглото. giorgiocbr и аз съм се качвала на мотор .... има каране и каране, време и място ... Продължавам да твърдя , че никой няма право да стресира околните със собствените си решения за неспазване на правилата, и няма никакво място за идеализиране и издигане в георизъм такава постъпка. saltriver на друг пък може да е решил , че ако не гърми по хора не е живял ... затова са правилата , за да не реши някои че иска да те гърми и да може да го направи...не са за да ни е удобно. Ако катаджиите си бяха на мястото и ... да така е но щом го допускаме , значи си го заслужаваме...
цитирайамин
цитирай
31.
анонимен -
Моите Съболезнования!
30.06.2008 10:03
30.06.2008 10:03
:(((
Vesa
цитирайVesa
Моите съболезнования!
Вчера пътувах с колата си от Варна в посока София. На магистралата стана ужасна катастрофа. Всички караха като луди, после разбрах , че бързали за мача...!? След Шумен, на един завой срещу мен изненадващо излезе моторист, разминахме се на милиметри, скоростта му беше около 200км...Нямах време да осъзная , че можеше да стане най-страшното...Кога ще проумеем , че безразсъдството и криворазбраната свобода ни убиват...?!!!!
цитирайВчера пътувах с колата си от Варна в посока София. На магистралата стана ужасна катастрофа. Всички караха като луди, после разбрах , че бързали за мача...!? След Шумен, на един завой срещу мен изненадващо излезе моторист, разминахме се на милиметри, скоростта му беше около 200км...Нямах време да осъзная , че можеше да стане най-страшното...Кога ще проумеем , че безразсъдството и криворазбраната свобода ни убиват...?!!!!
33.
анонимен -
Няма нищо по-нормално от това точно ...
30.06.2008 11:12
30.06.2008 11:12
Няма нищо по-нормално от това точно в такива моменти да се обсъжда колко е лошо да не кажа малоумно това, което е правел той и което правят повечето мотористи в БГ. НЕ може да се кара с такава скорост. НЕ може вие сами да преценявате ситуацията - закона го е направил за вас вече. НЕ може да си избивате комплексите и адреналинените инжекции нарушавайки законите. И няма никакво значение къде се намира най-близката скоростна писта. По улиците не може да се кара така.
Бог да прости.
цитирайБог да прости.
34.
анонимен -
Каквото се случило, случило... :(
30.06.2008 11:40
30.06.2008 11:40
Каквото се е случило, случило. Да почива в мир и дано е, като обеца на ушите на всички ни. Момчето е известно и съответно се вдигна много шум, но на последък тези случаи са ежеседмични :( Аз също оправляван подобна машина и съм наясно с всичко, което изброихте - адреналин, кеф, опасност, катастрофи, роднини и приятели. Но има и нещо друго. Защо никой не възропта срещу някой от случаите на автомобил излязал от пътя и ударил се челно в дърво или просто някой друг, при който пак има жертви. Аз ще ви кажа каде е проблема. Той си е в самите нас. На този пич може да са се случили хиляди неща - негова грешка, технически проблем, дупка, удар с птица - хиляди. Но проблема пак си остава в самите нас. Ако отворим един въпрос - броя и причините за катастрофите с коли и мотори, валяци и багери, ако щете и с летящи чинии ще видите само едно нещо - в 99% от случаите всичко се дължи на човешката глупост. При колите - каране на таратайки разпадащи се по пътищата с "обърнати километражи", каране на зверски бегачки от хлапета, на които мама и тати са решили да му направят скъп подарък, с който да покаже колко повече е от другите, а те даже не са наясно колко страшни са тези машини. При моторите идиоти каращи на предела без капка мисъл за последствията, без екипировка, без толерантност към другите очастници в движението, без спазване на неписаните правила за движение по пътищата. Проблема ни е в културата - човешката култура, защото ние сами съсипахме държавата си, защото се превърнахме в говеда. Предполагам, че всички, които пишете тук сте шофьори и предполагам, че както плюете тук, точно на обратното карате и колите си. Има нещастни случаи, но има и предизвикани нещастни случаи. Защо вместо да плюете и използвате обидни думи за момчето, не се замислите, че всички сме участници в това, така наречено пътно движение и ако не се усъзнаем, можем да ударим или да бъдем ударени. Сега не е проблема, че Дими от Сленг е катастрофирал - проблема е, че ние не мислим. И утре ще има други новини за 8-10-20 човека починали след зверски удари. И утре ще плюете. И утре ще излезете да карате и ще показвате, че сте повече от другия до вас и ще мислите, че сте безсмъртни. А тогава други пък ще плюят по вас. Нека почива в мир момчето,а пък вие започнете да използвате главите си по предназначение, защото иначе от нашата глупост страдат нашите близки. Надявам се поне един от вас да прочете това и да се замисли. Нека бъдем по-разумни и толерантни към другите и да пишем коментари на повече весели теми.
цитирайХубаво, че не утрепа някой друг. Бил страшно готин, страхотен моторист, и т.н. Ами тези страхотни мотористи, ще не вземете да си направите едно пътче и там да си карате с колкото искате! Съжалявам, ама не мога да правя евала на разни хора, на които въобще не им пука за околните. Карал бил с 250 и тук порой от сълзи. Божке......
цитирайЖалко, че си отиде един талант и то толкова нелепо. Пиша от позицията на човек, който има шофьорска книжка от месец. Истината е, че не само мотористите, а и всички останали водачи на МПС са потенциални жертви и то заради самите себе си. Хора - замислете се, че поставяте на риск и себе си, и пътуващите с вас и останалите участници в движението. Не се шофира нормално - това не може да бъде отречено. Вижте статистиката - не е важно с какво МПС е загинал човека, важно е че просто го няма вече. Мир на праха му
цитирай копни и снимка. Постингът на gothic показва как. Има нужда от снимка.
цитирай той сам е тръгнал в тази посока.
ВИнаги съм казвала, че трябва да се мисли навреме.
Поставям се на мястото на детето му. Никой не може да замени таткото. Бих предпочела вместо да се наслаждава на мотори да живее по-скучно, но да го има!!!!!!!!!!!!!!!!
цитирайВИнаги съм казвала, че трябва да се мисли навреме.
Поставям се на мястото на детето му. Никой не може да замени таткото. Бих предпочела вместо да се наслаждава на мотори да живее по-скучно, но да го има!!!!!!!!!!!!!!!!
Беше талантлив музикант, а вярвам, че е бил и добър приятел. Жалко! Каквото и да се каже е излишно, но все пак, нека всеки от нас преди да направи нещо да помисли, защото един миг може да донесе цял живот страдание на близките. Мъртвия си е мъртъв, но тези след него...драмата е за тяхна сметка! Нека бъдем по-внимателни в действията си!
цитирайПлаках, когато чух. Беше невероятен мъж и музикант! Винаги се възхищавах на аурата му, макар да не съм го познавала! Светът изгуби един изключителен човек.
Съчувствам на съпругата, детето и близките му.
Понякога Бог прибира при себе си най-скъпите си чада...
цитирайСъчувствам на съпругата, детето и близките му.
Понякога Бог прибира при себе си най-скъпите си чада...
Как пък на никой не му хрумна да обясни нещо с нашите собствени действия, а не с измислени герои от древни приказки! Бог прибира талантливи музиканти. Не, никого не прибира! Талантливите музиканти обичат живота и му се радват. Лошо няма, но често животът, който водят, им отнема разума - от натоварването, от непрекъснатия натиск да са различни, забележими, неповторими и да създават. Едни прекаляват с алкохола, цигарите и кокаина, други карат с 200, трети всичко накуп. Тъжно е, когато се случи подобна трагедия, но не е нито нелепо, нито нелогично, нито дошло някъде отгоре.
цитирай
42.
анонимен -
Съболезнования към близките му!
30.06.2008 16:33
30.06.2008 16:33
Хуманен лекар,а нищо хуманно няма в постъпката му.Това че е известен със своя музикален талант,не му дава право да разполага с живота на другите , ако беше предизвикал с безразсъдството си невинни жертви,които макар и безизвестни за обществото са незаменими за своите близки.Очите на родителите на жертвите на Ставитски още не са изсъхнали,а ние сме склонни да оправдаваме безотговорното шофиране на друг самозабравил се пътен хулиган.Жалко за младия му живот,но каквото повикало ,това се обадило...
цитирай
43.
анонимен -
Мъчно ми е!
30.06.2008 16:40
30.06.2008 16:40
Мъчно ми е! Едва сутринта разбрах за Дими и много се разстроих. Едно, че го познавах лично - беше прекрасен музикант, човек и страхотен съпруг и баща, и второ веднага си помислих за брат ми, който от миналата година също кара пистов мотор внесен с много мъки от Щатите. Той е на същите години като Дими и също има малка дъщеричка...Господ да го пази и него и всички, които обичат високите скорости и моторите! Моля Ви, бъдете разумни. Дими, ти беше и ще бъдеш истинска звезда! Почивай в мир!
цитирайНадали има човек, който не обича усещането от високата скорост, но тъй като повече, отколкото обичам скоростта, мразя усещането за убийствена болка, никога не бих практикувал подобни безумия. А пък и колкото и да ми се напинят с тия мотори, аз със самолет вдигам много повече!
И нещо друго, което поне 10 души тук споменаха. Хората генетично са егоисти. Не можете да искате от някой, който жертва собствения си живот, да мисли за това, че може да навреди и на другите. Собствената смърт е цената, която всеки рискуващ е готов да плати и когато ще я плаща, много слабо го интересува дали заедно с него ще има и други, особено пък непознати и случайни.
P.S. Стависки. Нито Ставински, нито Ставийски, нито Ставитски. Даже и Стравински не е.
цитирайИ нещо друго, което поне 10 души тук споменаха. Хората генетично са егоисти. Не можете да искате от някой, който жертва собствения си живот, да мисли за това, че може да навреди и на другите. Собствената смърт е цената, която всеки рискуващ е готов да плати и когато ще я плаща, много слабо го интересува дали заедно с него ще има и други, особено пък непознати и случайни.
P.S. Стависки. Нито Ставински, нито Ставийски, нито Ставитски. Даже и Стравински не е.
Сладур и свестен човек. Жалко за него. :(
цитирай...
цитирайжалко за хората, които имат нужда от него днес. той е имал нужда от риска, за да се усеща жив - до последния си миг. рано или късно е щяло да стане. всеки да си вземе поука и да мисли малко повече за околните.
цитирайБезотговорно. Като шофьор не мога да съчувствам, че някой е загинал заради толкова висока скорост.
Всеки сам си прави сметките ...
Прочетох, че е бил готин човек. Жалко .. Мир на праха му!
цитирайВсеки сам си прави сметките ...
Прочетох, че е бил готин човек. Жалко .. Мир на праха му!
49.
анонимен -
Не всеки иска да умре стар в леглото
30.06.2008 19:49
30.06.2008 19:49
Който се качва на мотор, се е прежалил малко или повече. Това е факт!
Който не познава тръпката да летиш с 300 и да се чувстваш като нечовек, не знае какво кара хората да купуват и карат мотори.
Това да кара мотор си е НЕГОВ избор.
Да почива в мир!
цитирайКойто не познава тръпката да летиш с 300 и да се чувстваш като нечовек, не знае какво кара хората да купуват и карат мотори.
Това да кара мотор си е НЕГОВ избор.
Да почива в мир!
Поклон пред таланта му и делата му!
http://teodortodorov.blog.bg/viewpost.php?id=207407
цитирайhttp://teodortodorov.blog.bg/viewpost.php?id=207407
Когато бяхме деца еидн приятел казваше, че не иска да остарява, затова когато стане на 30, ще си купи мощен мотор и ще се убие с него. Днес той е жив и здрав на 36 и дано живее още дълго. Но никога не си купи мотор. Просто се възхищаваше на тези, които ги карат.
Когато чух, си представих какво в едната минута, в която е разбрала, е преживяла съпругата му и се почувствах ужасно.
Дано Бог даде сила на нея и детенцето им да преминат през това.
цитирайКогато чух, си представих какво в едната минута, в която е разбрала, е преживяла съпругата му и се почувствах ужасно.
Дано Бог даде сила на нея и детенцето им да преминат през това.
Първо, не ни говори на БЕ!
Второ, съмнявам се че можеш да караш самолет!
Трето, пак казвам: Не се сещам за случай на убит от моторист /не говорим за пътника на мотора, който също си носи риска - аз например никога не се возя на мотор, защото ме е страх/, но се сещам за много случаи на убити мотористи от засечки, обратни завои и други!
Всички знаем, че с коли се убиват най-много хора, само в събота умряха 7! Не мисля че мотористите са пречка за някого, освен за завистливите комплексари, омърлушени от скучния си скопен животец.
Прав си, че Бог няма нищо общо - това е избор който всеки сам прави, това е ген който всеки сам си носи, това е риск който всеки сам поема.
Всеки има право да изживее мечтата си, жалко че в конкретния случай мечтата му струва най-скъпото - живота.
Пожелавам Ви да изпитате тръпката от зверското изпреварване на почти спрялата според вас кола, на ехото от гърнето което отеква като подминеш някой който се движи с 200км по-бавно от теб. Да излезеш с приятели, и да карате цял ден прекрасните машини с красивите си екипи из цяла България, а после още ошашавени от удоволствието и страха, да седнете в ресторантче до пътя и да споделяте тръпки от преживяното. Да вдигнете мотора на задна гума, и да гледате само небето и километража, усещайки възхитените погледи на хората около вас. Да отидете на мотосъбор, и да се срещнете с весели свободни хора от цяла България, обединени само от общата си страст, забравили за грижи и ядове, забравили кой какъв и е и какво работи, забравили колко им е сметката за тока и парното. Да карате на писта, и карайки с 200 да виждате света под ъгъл от 65 градуса, а асфалта да свисти на педя покрай ухото ви, и да имате чувството че търкането на слайдера на коляното ви е най-великата вибрация която сте усещали.
Пожелавам Ви да изживеете нещо толкова страшно и прекрасно, но и Ви пожелавам да сте живи и здрави още дълги години, и да не заплащате за великите страшни удоволствия с живота си.
И въпреки това - преследвайте мечтите си, живейте на максимум!
цитирайВторо, съмнявам се че можеш да караш самолет!
Трето, пак казвам: Не се сещам за случай на убит от моторист /не говорим за пътника на мотора, който също си носи риска - аз например никога не се возя на мотор, защото ме е страх/, но се сещам за много случаи на убити мотористи от засечки, обратни завои и други!
Всички знаем, че с коли се убиват най-много хора, само в събота умряха 7! Не мисля че мотористите са пречка за някого, освен за завистливите комплексари, омърлушени от скучния си скопен животец.
Прав си, че Бог няма нищо общо - това е избор който всеки сам прави, това е ген който всеки сам си носи, това е риск който всеки сам поема.
Всеки има право да изживее мечтата си, жалко че в конкретния случай мечтата му струва най-скъпото - живота.
Пожелавам Ви да изпитате тръпката от зверското изпреварване на почти спрялата според вас кола, на ехото от гърнето което отеква като подминеш някой който се движи с 200км по-бавно от теб. Да излезеш с приятели, и да карате цял ден прекрасните машини с красивите си екипи из цяла България, а после още ошашавени от удоволствието и страха, да седнете в ресторантче до пътя и да споделяте тръпки от преживяното. Да вдигнете мотора на задна гума, и да гледате само небето и километража, усещайки възхитените погледи на хората около вас. Да отидете на мотосъбор, и да се срещнете с весели свободни хора от цяла България, обединени само от общата си страст, забравили за грижи и ядове, забравили кой какъв и е и какво работи, забравили колко им е сметката за тока и парното. Да карате на писта, и карайки с 200 да виждате света под ъгъл от 65 градуса, а асфалта да свисти на педя покрай ухото ви, и да имате чувството че търкането на слайдера на коляното ви е най-великата вибрация която сте усещали.
Пожелавам Ви да изживеете нещо толкова страшно и прекрасно, но и Ви пожелавам да сте живи и здрави още дълги години, и да не заплащате за великите страшни удоволствия с живота си.
И въпреки това - преследвайте мечтите си, живейте на максимум!
Страхотно си го описал! Точно това е, странно, разбирам го и не го виня. Съжалявам...
цитирайАми аз освен 52 съм и автора, нали, а снимката горе си е моя, от състезание на пистата в Серес.
Който е карал някога мотор, знае за какво говоря...
Още веднъж - жалко за Дими и близките му, много много жалко.
цитирайКойто е карал някога мотор, знае за какво говоря...
Още веднъж - жалко за Дими и близките му, много много жалко.
Ако преброиш колите и моторите, няма да ми говориш за процентите убити. Не желая да изпитам тръпката, а само да няма мотори, защото мразя да гледам кръв и кости. Рано или късно човечеството ще узрее и ще ги забрани и няма значение дали това ти харесва. По-добре скопен живот, отколкото потентен, ама само в секундите преди смъртта.
цитирайЯвно си БЕЗКРАЙНО некомпетентен по темата мотори, затова повече не ми се разговаря с твойта персона.
Пожелавам ти приятна вечер.
цитирайПожелавам ти приятна вечер.
на катастрофа/Беше края на юни/ .Бях студенка във Велико Търново и буквално от нищото ...излетя един моторист с пистак по най-оживения булевард в града.Удари се в една маршрутка ,тя поднесе и се качи на тротоара, хора нападаха по улицата ...моториста ни жив ,ни мъртъв/ЧЕХЛИТЕ МУ ИЗЛЕТЯХА НА ПОКРИВА НА СЪСЕДНА СГРАДА , КАСКАТА НА ОКОЛО 200 МЕТРА/...Спешна помощ , качват го на носилка и ...чух , че от жестокият удар му били правили операция на тестисите.Същия този човек след като се възстановява около една година - подкара кола/беше модел за завиждане/.Намери си една приятелка - ученичка.Отива момичето на бал/на 24 май / да празнува завършването си .Мисля ,че беше на Света Гора .Сутрин на разсъмване решава т да си тръгнат с приятелката и ... и момичето се обажда на новото си гадже да дойде да ги вземе...В колата се качват - две момичета и двама мъже.Моториста с младото си гадже и приятелката и с нейното гадже.Някъде след гарата ...онзи набира скорост сигурно да се изкефи пред другите и пада от едно от шосетата на "пътният възел" .Колата се нанизва на стълб от пътната инфраструктура...Буквално отнася главите на пътуващите на задната седалка абитуриентки...Загиват всички на място ...тази гледка стряска в първите часове на деня търновци които пътуват за стока към складовите бази на града...
цитирайи хайде пак заигравка между отделни типове. ок, мненията са си мнения, но случката си се случка... НЕ ГО ПОЗНАВАМ, НЕ ГО ХАРЕСВАМ, НЕ ХАРЕСВАМ МУЗИКАТА МУ ... но ми стана истински гадно и тъпо, че е загинал. в крайна сметка егоист или не, мислил за семейство или не (въпреки, че много се съмнявам, че не е мислил) човека го няма, и си е отишъл по един, меко казано, нелеп начин... има експертизи и други такива, те ще ни кажат какво е станало... ако ни интересува... останалото са догадки и вариации на тема " Вчера един ме засече на Орлов мост, нека му на Дими сега да види и той готино ли е" ... абсолютни помии бой на комплексчета, заклеймяване и прочие... ДИМИ ПОЧИНА, МЪЛЧЕТЕ!!!
цитирай
59.
анонимен -
Maja
01.07.2008 02:55
01.07.2008 02:55
Taia Svoboda mnogo tupa be...Po-dobre bilo krasiva smurt ...Pazi Boze ot prostotiata na niakoi hora...Trapki me pobiha kato i chetoh oligofrenskia komentar
цитирай
60.
анонимен -
:(
01.07.2008 13:24
01.07.2008 13:24
:(
цитирай
61.
анонимен -
:/
01.07.2008 13:57
01.07.2008 13:57
giorgiocbr, моите съболезнования за приятеля ти. Не обръщай внимание на подобни коментари от типа на тези по-горе. Съчувствам на всички, които са го познавали и не само него... Мой близък приятел почина по същия начин миналата година май месец. Цялата ни компания беше запалена по моторите, включително и аз, но повече от година вече не съм се качвала на мотор. Все още ги обичам, обичам и високите скорости, но нямам смелост. Бъдете силни и разумни!
Елза
цитирайЕлза
62.
анонимен -
MGP
01.07.2008 14:17
01.07.2008 14:17
Мир на праха му!
Много харесвах Дими и "СЛЕНГ" и ще изслушам "Синьо" в негова памет. Съчуствам на близките му, дано да са силни....
цитирайМного харесвах Дими и "СЛЕНГ" и ще изслушам "Синьо" в негова памет. Съчуствам на близките му, дано да са силни....
Аз пък си мисля, че няма по-хубаво нещо от това да умрещ докато правиш нещо, което обичаш. Така си мисля.
цитирайRIP Дано там го е намерил!
цитирайА по темата "за и против рисковото каране"-е, всеки има право да избира за себе си и да рискува собствения си живот. Ако рискува и този на други хора вече бих се изказал доста различно, но браво на Дими-рискувал е само себе си!
Без да ми е бил някога особено любим музикант, от всичко което знам за него-живял е като мъж и е умрял като мъж. Моите уважения!
А.
цитирайБез да ми е бил някога особено любим музикант, от всичко което знам за него-живял е като мъж и е умрял като мъж. Моите уважения!
А.
..Седим тук и си разпъваме локуми... Можело това да стане,можело онова да стане.. Каквото станало-станало. Жалко е,че малко момиченце остава без баща,жалко е,че млада жена остава вдовица. Много хора страдат от тази загуба. Стига сме плюли и разисквали. Кажете Да почива в мир и не се занимавайте повече..
цитирайЗА ПОКОИНИК ИЛИ ХУБАВО ИЛИ НИЩО,КАКВО СТЕ ВЗЕЛИ ДА СЕ ПРАВИТЕ НА ФИЛОСОФИ,МОМ4ЕТО СИ ОТИДЕ В ОТВАДНОТО С ТОВА КОЕТО ОБИ4А НАИ МН ДА ПРАВИ А ТОВА Е ДА КАРА МОТОР.
цитирайВиж какво, много камикадзета си отиват в отвъдното с онова, което най-много обичат да прават, а именно да се взривят сред колкото се може по-гъста тълпа от "неверници", а после по телевизията ги наричат терористи. Традициите отдавна не са това, което бяха.
Освен това, сигурен съм, че Дими не си е отишъл "с това, което обича най-много да прави" - това можем да го кажем, ако по време на каране на мотора по някое идеално шосе го е ударил гръм или отнесъл дошъл изневиделица порой. А той си е отишъл по време на правенето на вероятно най-голямата глупост в живота си - независимо дали е резултат само от физическо надхвърляне на собствените възможности и тези на машината, или и от недооценяване на факта, че българските магистрали не са точно магистрали. Във всеки случай поне за секунда-две е знаел, че в този момент е правел нещо, което не е трябвало да прави. Нещо повече, сигурно и за тази секунда-две си е казал и че това вече изобщо не му е любимото хоби и че ако някак си оживее, ще го зареже. Само че вече е било прекалено късно, за което предполагам, че днес всички страшно съжаляваме. Собственикът на този блог пак ще ми каже нещо за "скопения ми живот", но лично аз съжалявам хората, за които това безумие е любимото занимание в живота. Впрочем, явно изцяло въпрос на вкус, защото от друга страна уважавам онези, за които пилотирането на самолет е хоби, а то не е много по-безопасно. И хей, не се басирай толкова, че сам не карам самолет - и да си прав в момента, може би много скоро това ще се промени!
цитирайОсвен това, сигурен съм, че Дими не си е отишъл "с това, което обича най-много да прави" - това можем да го кажем, ако по време на каране на мотора по някое идеално шосе го е ударил гръм или отнесъл дошъл изневиделица порой. А той си е отишъл по време на правенето на вероятно най-голямата глупост в живота си - независимо дали е резултат само от физическо надхвърляне на собствените възможности и тези на машината, или и от недооценяване на факта, че българските магистрали не са точно магистрали. Във всеки случай поне за секунда-две е знаел, че в този момент е правел нещо, което не е трябвало да прави. Нещо повече, сигурно и за тази секунда-две си е казал и че това вече изобщо не му е любимото хоби и че ако някак си оживее, ще го зареже. Само че вече е било прекалено късно, за което предполагам, че днес всички страшно съжаляваме. Собственикът на този блог пак ще ми каже нещо за "скопения ми живот", но лично аз съжалявам хората, за които това безумие е любимото занимание в живота. Впрочем, явно изцяло въпрос на вкус, защото от друга страна уважавам онези, за които пилотирането на самолет е хоби, а то не е много по-безопасно. И хей, не се басирай толкова, че сам не карам самолет - и да си прав в момента, може би много скоро това ще се промени!
Пишеш невероятни глупости бе човек.
По принцип и слепите вече знаят какъв дървен философ си, ама на моменти ме изумяваш, честно! Разбра се че не можеш да караш самолет, поне стига писа вече простотии по адрес на починал човек! А?
цитирайПо принцип и слепите вече знаят какъв дървен философ си, ама на моменти ме изумяваш, честно! Разбра се че не можеш да караш самолет, поне стига писа вече простотии по адрес на починал човек! А?
Кое точно от написаното от мен за Дими наричаш простотия (а явно са и повече от една)?! Колкото и ужасно нещо да се е случило, добре е то поне да послужи за някакви изводи, които да променят живота на онези, които ще живеят след него.
цитирайhttp://www.micom.net/oops/fast%20bike-slow%20car.jpg
цитирайgiorgiocbr научи тъжната вест от мен и много съжалявам. Тъпо е да гадаем какво би могло да стане или какво си е помислил Дими за няколко секунди. Само той си знае. Нека почива в мир. Заслужава го.
Томас, ти си разумен човек и не ти приляга да пишеш такива неща. Всеки има слабост. Аз, например имам страшно много обувки, но не съжалявам за парите, които дадох за ботушите (част от екипировката). Даже ще направя нещо повече - ще изкарам курсовете и ще си купя "скакалец".
Имало е много случаи, в които съм поемала доста сериозни рискове. Карала съм Явата на татко по селските пътища и също така съм се возила на задната седалка без грам екипировка на пистарка, която се движеше с 220 км/ч.
Радвам се, че съм слязла от мотора жива и здрава. Радвам се, че никога повече не бих сторила същото. Усещането не може да се сравни с нищо. Просто трябва да се изпита. Поне веднъж.
За мен ще си остане сладкия спомен от това. Точка.
И въпреки всичко изсипано тук и навсякъде другаде по адрес на мотористите - това няма да ме спре да се кача на мечтаното "детско" ендуро (предвид размерите ми).
giorgiocbr е прав, че автомобилите са много по-често в черната хроника. Вярно, че мотористите ще стават все повече и повече - уви. Твърде много хлапета се качват на мотора на някого и от гъзария се хвърлят в дерето. Жалко е, че много от тези деца няма да доживеят 38 години.
И знаеш ли защо, Томас?
Защото всички деца смятат, че да караш мотор е като да управляваш колело, но не е така. Уви - няма кой да им обясни. Защото всички сме чували израза: "Щом можеш да караш колело, значи можеш да караш и мотор. То е същото!".
Да, ама не е същото.
Карам велосипед откакто се помня. Всички белези по коленете ми са от колела. От школник, през балкан, до драг - не мога да се оплача от опит с колелото. Ама като се качих на Явата, не само, че успях да я съборя, но разлях и акумулатора. Само никаквата скорост и бързите ми реакции (рефлекс от колелото - признавам) ме спасиха да не си счупя нещо.
Наблягам на факта, че бях спряла, но забравих, че Явата тежи. т.е. Няма нищо общо с колелото.
Много от хлапетата, които се качват на мотори с повече коне отколкото средностатистически автомобил от среден клас не са имали възможност да научат моя урок с Явата. Просто, защото знаят, че ако се справяш добре с колелото ще се справиш и с мотор.
Не, че се хваля, но когато изляза с колелото на пътя нищо не може да ме спре да се движа с 40-45 км/ч. Освен баирите, но това е друга тема. Тротоарите и препятствията не ми пречат, защото си владея возилото, познавам го и дори без задна спирачка умея да спра аварийно, ако се наложи.
С мотор - такова нещо не мога да правя. Не умея, но имам желание да се науча. Защото движението на две колела е много по-удобно и много по-прекрасно, отколкото на четири. Въпрос на усещане е да попаднеш в окото на бурята на път за Казанлък на две гуми и съвсем различно е да не усешаш гнева на природата, само защото имаш покрив над главата. Колкото и да ме беше страх - това усещане не бих го заменила за нищо на света. Още по-малко гледката!
И моля ви не слагайте всички мотористи под общ знаменател, защото има и шофьори и шофьори - нали? Същото се отнася и до хората на 2 колела и за жените и за мюсюлманите и за циганите - ако щете.
цитирайТомас, ти си разумен човек и не ти приляга да пишеш такива неща. Всеки има слабост. Аз, например имам страшно много обувки, но не съжалявам за парите, които дадох за ботушите (част от екипировката). Даже ще направя нещо повече - ще изкарам курсовете и ще си купя "скакалец".
Имало е много случаи, в които съм поемала доста сериозни рискове. Карала съм Явата на татко по селските пътища и също така съм се возила на задната седалка без грам екипировка на пистарка, която се движеше с 220 км/ч.
Радвам се, че съм слязла от мотора жива и здрава. Радвам се, че никога повече не бих сторила същото. Усещането не може да се сравни с нищо. Просто трябва да се изпита. Поне веднъж.
За мен ще си остане сладкия спомен от това. Точка.
И въпреки всичко изсипано тук и навсякъде другаде по адрес на мотористите - това няма да ме спре да се кача на мечтаното "детско" ендуро (предвид размерите ми).
giorgiocbr е прав, че автомобилите са много по-често в черната хроника. Вярно, че мотористите ще стават все повече и повече - уви. Твърде много хлапета се качват на мотора на някого и от гъзария се хвърлят в дерето. Жалко е, че много от тези деца няма да доживеят 38 години.
И знаеш ли защо, Томас?
Защото всички деца смятат, че да караш мотор е като да управляваш колело, но не е така. Уви - няма кой да им обясни. Защото всички сме чували израза: "Щом можеш да караш колело, значи можеш да караш и мотор. То е същото!".
Да, ама не е същото.
Карам велосипед откакто се помня. Всички белези по коленете ми са от колела. От школник, през балкан, до драг - не мога да се оплача от опит с колелото. Ама като се качих на Явата, не само, че успях да я съборя, но разлях и акумулатора. Само никаквата скорост и бързите ми реакции (рефлекс от колелото - признавам) ме спасиха да не си счупя нещо.
Наблягам на факта, че бях спряла, но забравих, че Явата тежи. т.е. Няма нищо общо с колелото.
Много от хлапетата, които се качват на мотори с повече коне отколкото средностатистически автомобил от среден клас не са имали възможност да научат моя урок с Явата. Просто, защото знаят, че ако се справяш добре с колелото ще се справиш и с мотор.
Не, че се хваля, но когато изляза с колелото на пътя нищо не може да ме спре да се движа с 40-45 км/ч. Освен баирите, но това е друга тема. Тротоарите и препятствията не ми пречат, защото си владея возилото, познавам го и дори без задна спирачка умея да спра аварийно, ако се наложи.
С мотор - такова нещо не мога да правя. Не умея, но имам желание да се науча. Защото движението на две колела е много по-удобно и много по-прекрасно, отколкото на четири. Въпрос на усещане е да попаднеш в окото на бурята на път за Казанлък на две гуми и съвсем различно е да не усешаш гнева на природата, само защото имаш покрив над главата. Колкото и да ме беше страх - това усещане не бих го заменила за нищо на света. Още по-малко гледката!
И моля ви не слагайте всички мотористи под общ знаменател, защото има и шофьори и шофьори - нали? Същото се отнася и до хората на 2 колела и за жените и за мюсюлманите и за циганите - ако щете.
Ще изхабя малко време за да ви осведомя за НЕКОИ чисто моторджийски аспекти от трагедията. А именно:
Моторът с който е бил Дими, е Сузуки ТиЕлЕр. Беше конфискуван във връзка с така наречената афера "Брадъра от Севлиево", и Дими си го взе преди два дни. Решил е да го изкара малко, и дори не е бил с екип, с какъвто всички се опаковаме като роботи при предстоящо сериозно каране.
В събота вечерта на Витошка, където се събираме, Дими се е оплакал че някой в полицията е ОТКРАДНАЛ така наречения демпфер - хоризонталния стабилизатор на кормилото, който чрез амортисьор втвърдява управлението и предотвратява изпадането на кормилото в така наречения "резонанс" /ужаса на моториста/ - безконтролно лашкане на кормилото наляво-надясно, породено от поредица вибрации в настилката или рязка промяна в посоката на движение на предната гума.
Откраднатия демпфер именно е причината за рязкото изпадане на мотора в безконтролно състояние, породено от шибаната вълнообразна напукана настилка в този участък.
Сузуки ТиЕлЕр е мотор, неслучайно наричан "widow maker", и отдавна е спрян от производство - лоша конструкция, безобразно задно окачване което омеква при високи температури, и изключително рязък и груб V2 двигател.
Но, преди 2-3 години /когато всъщност е купен от Дими/, беше модерен. Нямаше кой знае какви други модели.
Навика на Дими да кара спокойни редови четирицилиндрови двигатели а не резки V2, съчетан с кефа от върнатия най-накрая мотор и желанието да му навие ръчката, откраднатия демпфер, и лошата настилка в този участък - това всъщност са причините за трагедията.
Не е редно просто да наричате човека глупав, прост и така нататък. Прекалявате!
Лека му пръст.
цитирайМоторът с който е бил Дими, е Сузуки ТиЕлЕр. Беше конфискуван във връзка с така наречената афера "Брадъра от Севлиево", и Дими си го взе преди два дни. Решил е да го изкара малко, и дори не е бил с екип, с какъвто всички се опаковаме като роботи при предстоящо сериозно каране.
В събота вечерта на Витошка, където се събираме, Дими се е оплакал че някой в полицията е ОТКРАДНАЛ така наречения демпфер - хоризонталния стабилизатор на кормилото, който чрез амортисьор втвърдява управлението и предотвратява изпадането на кормилото в така наречения "резонанс" /ужаса на моториста/ - безконтролно лашкане на кормилото наляво-надясно, породено от поредица вибрации в настилката или рязка промяна в посоката на движение на предната гума.
Откраднатия демпфер именно е причината за рязкото изпадане на мотора в безконтролно състояние, породено от шибаната вълнообразна напукана настилка в този участък.
Сузуки ТиЕлЕр е мотор, неслучайно наричан "widow maker", и отдавна е спрян от производство - лоша конструкция, безобразно задно окачване което омеква при високи температури, и изключително рязък и груб V2 двигател.
Но, преди 2-3 години /когато всъщност е купен от Дими/, беше модерен. Нямаше кой знае какви други модели.
Навика на Дими да кара спокойни редови четирицилиндрови двигатели а не резки V2, съчетан с кефа от върнатия най-накрая мотор и желанието да му навие ръчката, откраднатия демпфер, и лошата настилка в този участък - това всъщност са причините за трагедията.
Не е редно просто да наричате човека глупав, прост и така нататък. Прекалявате!
Лека му пръст.
@Динка
Да, автомобилите са много по-често в черната хроника, но заради драстично по-високия им абсолютен брой. Ако сравниш процентите жертви от автомобили спрямо тези от мотори, ще видиш, че моторът води с огромна преднина. Пожелавам ти да ти мине по-бързо и да живееш дълго и щастливо ;-)
@giorgiocbr
Без да знаех тези подробности, които сега изнасяш, никога не бих нарекъл човека глупав, прост и така нататък. Като изключим това, че да караш нещо на 2 колела с 220 или 250 км/час, си е доста голяма глупост. Обаче ти сега ми светна такива лампи, че не съм сигурен, че мога да продължа да не се съмнявам, че Дими е бил разумен човек. Значи това за откраднатия демпфер не е нещо, което се е разбрало ПОСЛЕ при разследването, а самият той си го е знаел?! И все пак се е качил и е подкарал с луда скорост по магистралата, за която сигурно и бабите знаят, че не е с добра настилка?! Е, не, извинявай, ама това е МНОГО ГОЛЯМА ГЛУПОСТ. И то при положение, че караш мотор, известен с прозвището widow maker... В добавка казваш и че "дори не е бил с екип"... Комбинацията от тези фактори сериозно би ме накарала да се замисля дали този, който се поставя в такава ситуация, всъщност изобщо иска да пристигне жив в точка Б.
цитирайДа, автомобилите са много по-често в черната хроника, но заради драстично по-високия им абсолютен брой. Ако сравниш процентите жертви от автомобили спрямо тези от мотори, ще видиш, че моторът води с огромна преднина. Пожелавам ти да ти мине по-бързо и да живееш дълго и щастливо ;-)
@giorgiocbr
Без да знаех тези подробности, които сега изнасяш, никога не бих нарекъл човека глупав, прост и така нататък. Като изключим това, че да караш нещо на 2 колела с 220 или 250 км/час, си е доста голяма глупост. Обаче ти сега ми светна такива лампи, че не съм сигурен, че мога да продължа да не се съмнявам, че Дими е бил разумен човек. Значи това за откраднатия демпфер не е нещо, което се е разбрало ПОСЛЕ при разследването, а самият той си го е знаел?! И все пак се е качил и е подкарал с луда скорост по магистралата, за която сигурно и бабите знаят, че не е с добра настилка?! Е, не, извинявай, ама това е МНОГО ГОЛЯМА ГЛУПОСТ. И то при положение, че караш мотор, известен с прозвището widow maker... В добавка казваш и че "дори не е бил с екип"... Комбинацията от тези фактори сериозно би ме накарала да се замисля дали този, който се поставя в такава ситуация, всъщност изобщо иска да пристигне жив в точка Б.
Написаното по-горе показва само едно: НИКОГА не си се качвал на мотор. Дори и на задната седалка.
Това, че Людмил Янков (първият българин, качил се на Еверест) си е заминал на Мальовица също ли е глупост?
Дими наистина е бил изключително добър и много предпазлив. Само той си знае какво се е случило и как.
Нека да спрем да му търкаляме кокалите. Нека да го оставим да почива в мир. Никой от нас няма право да го съди! Още по-малко човек, който не знае какво е усещането!
А някой ден, ако ти се отдаде възможност - повози се с някого.
п.с. Няма да ми мине. На две гуми е далеч по-удобно!
цитирайТова, че Людмил Янков (първият българин, качил се на Еверест) си е заминал на Мальовица също ли е глупост?
Дими наистина е бил изключително добър и много предпазлив. Само той си знае какво се е случило и как.
Нека да спрем да му търкаляме кокалите. Нека да го оставим да почива в мир. Никой от нас няма право да го съди! Още по-малко човек, който не знае какво е усещането!
А някой ден, ако ти се отдаде възможност - повози се с някого.
п.с. Няма да ми мине. На две гуми е далеч по-удобно!
Кое точно е глупостта?! Това, че съм казал, че е безумно да караш мотор с 250 км/час ли? Защото на теория точно тогава той е най-стабилен? Не виждам да съм казал, че при тази скорост човек може да падне странично от него, а че много лесно може да загуби контрол, а това при тази скорост е почти гарантирано фатално. Това ще го оспориш ли?
Според автора на блога този изключително добър и много предпазлив човек си е подкарал с люта скорост мотора с откраднатия демпфер, за който е знаел. Наистина само той си знае защо го е направил - дали с мисълта "мамка им, откраднаха ми демпфера, аз пък ще им наруша правилника", или от радост, че отново е във владение на любимия си мотор, въпреки лошата му слава. Но която и да е причината, мисля, че от комбинацията "добър и предпазлив", с която го описваш, още след като е направил това, вече спокойно можеш да махнеш втората част - дори и докато още е карал по магистралата.
Разбери ме: НЕ ИСКАМ да знам какво е усещането. Не искам да знам какво е усещането и от хероина, и от кокаина, и от марихуаната дори. Съгласи се, че и това е нещо подобно - като ти хареса, не можеш без него, а с него рано или късно или си отиваш, или се потрошаваш. Не, благодаря, няма да се повозя. Повярвай ми, имам достатъчно варианти за това, но просто не ми е приятно. Приеми, че е подобно на пушенето - не е необходимо да съм пушил, за да знам, че е гадно.
И ако не ме разбрахте, нищо против Дими нямам, точно напротив - точно затова допълнително ме е яд за това, което си е причинил. Но след като от това връщане няма, единственото добро, което все пак може да направи той за останалите със смъртта си, е да им покаже една от лошите страни на любимото хоби на част от тях и да ги предпази от подобни нещастия.
цитирайСпоред автора на блога този изключително добър и много предпазлив човек си е подкарал с люта скорост мотора с откраднатия демпфер, за който е знаел. Наистина само той си знае защо го е направил - дали с мисълта "мамка им, откраднаха ми демпфера, аз пък ще им наруша правилника", или от радост, че отново е във владение на любимия си мотор, въпреки лошата му слава. Но която и да е причината, мисля, че от комбинацията "добър и предпазлив", с която го описваш, още след като е направил това, вече спокойно можеш да махнеш втората част - дори и докато още е карал по магистралата.
Разбери ме: НЕ ИСКАМ да знам какво е усещането. Не искам да знам какво е усещането и от хероина, и от кокаина, и от марихуаната дори. Съгласи се, че и това е нещо подобно - като ти хареса, не можеш без него, а с него рано или късно или си отиваш, или се потрошаваш. Не, благодаря, няма да се повозя. Повярвай ми, имам достатъчно варианти за това, но просто не ми е приятно. Приеми, че е подобно на пушенето - не е необходимо да съм пушил, за да знам, че е гадно.
И ако не ме разбрахте, нищо против Дими нямам, точно напротив - точно затова допълнително ме е яд за това, което си е причинил. Но след като от това връщане няма, единственото добро, което все пак може да направи той за останалите със смъртта си, е да им покаже една от лошите страни на любимото хоби на част от тях и да ги предпази от подобни нещастия.
Първо - добре съм, да. Ако стоеше пред мен, а не зад компютъра, нямаше да ми задаваш такива въпроси.
И мен ме е яд за случилото се.
Но тъй като просто не разбираш карането на мотори, за пореден път си казвам че няма смисъл да споря с теб и да се мъча да ти обяснявам.
Пропускаш момента на НАВИКА, когато човек е свикнал на друг тип мотор с друг тип управление, и пропускаш че не всеки път мотор без демпфер изпада в резонанс. Просто така се е случило. За огромно съжаление.
Стига писане.
цитирайИ мен ме е яд за случилото се.
Но тъй като просто не разбираш карането на мотори, за пореден път си казвам че няма смисъл да споря с теб и да се мъча да ти обяснявам.
Пропускаш момента на НАВИКА, когато човек е свикнал на друг тип мотор с друг тип управление, и пропускаш че не всеки път мотор без демпфер изпада в резонанс. Просто така се е случило. За огромно съжаление.
Стига писане.
78.
анонимен -
payday loans online 478 5464
18.10.2012 08:00
18.10.2012 08:00
<a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#18550>payday loans online</a> - <a href=http://usapaydayloansonlinetoday.com/#522>payday loans online</a> , http://usapaydayloansonlinetoday.com/#21353 payday loans online
цитирай
79.
анонимен -
buy viagra 671 1859
18.10.2012 09:14
18.10.2012 09:14
<a href=http://buyviagraonlinemall.com/#1555>generic viagra</a> - <a href=http://buyviagraonlinemall.com/#3826>buy generic viagra</a> , http://buyviagraonlinemall.com/#1856 buy viagra
цитирай
80.
анонимен -
levitra online 1888
20.10.2012 07:03
20.10.2012 07:03
<a href=http://orderlevitrahere.com/#zedbi>levitra online</a> - <a href=http://orderlevitrahere.com/#ungru >generic levitra</a> , http://orderlevitrahere.com/#fikht buy generic levitra
цитирай
81.
анонимен -
buy levitra
21.10.2012 10:22
21.10.2012 10:22
If you want to buy levitra use keywords http://onlinelevitrabuy.com/#5287 - buy cheap levitra, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#2535>buy levitra</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#8392 online
цитирай
82.
анонимен -
kamagra jelly 100mg 4147
21.10.2012 14:52
21.10.2012 14:52
<a href=http://orderkamagranow.com/#apevo>kamagra 100mg</a> - <a href=http://orderkamagranow.com/#jrrja >buy kamagra 100mg</a> , http://orderkamagranow.com/#gqkwv kamagra online
цитирай
83.
анонимен -
order viagra 6555
22.10.2012 23:19
22.10.2012 23:19
<a href=http://ordercheapviagrahere.com/#ybmjx>buy generic viagra</a> - <a href=http://ordercheapviagrahere.com/#nrlys >viagra without prescription</a> , http://ordercheapviagrahere.com/#falec buy viagra online
цитирай
84.
анонимен -
buy cialis online 7403
22.10.2012 23:55
22.10.2012 23:55
<a href=http://ordercheapcialishere.com/#wmtpl>cheap cialis online</a> - <a href=http://ordercheapcialishere.com/#domwg >buy cialis online</a> , http://ordercheapcialishere.com/#venst cialis without prescription
цитирай
85.
анонимен -
generic cialis 371 7714
23.10.2012 22:22
23.10.2012 22:22
<a href=http://buycialisonlinesafe.com/#15655>buy cialis</a> - <a href=http://buycialisonlinesafe.com/#20945>buy cialis online</a> , http://buycialisonlinesafe.com/#1750 generic cialis
цитирай
86.
анонимен -
payday loans 730 6223
23.10.2012 23:38
23.10.2012 23:38
<a href=http://paydayloansveryquickly.com/#16737>payday loans</a> - <a href=http://paydayloansveryquickly.com/#6772>payday loans</a> , http://paydayloansveryquickly.com/#16571 payday loans
цитирай
87.
анонимен -
cheap generic levitra
24.10.2012 01:27
24.10.2012 01:27
If you want to buy levitra use keywords <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#2395>buy levitra online</a>, <a href=http://onlinelevitrabuy.com/#7387>buy levitra online</a> or this link http://onlinelevitrabuy.com/#5592 online
цитирай
88.
анонимен -
cheap viagra 16372
24.10.2012 06:55
24.10.2012 06:55
<a href=http://viagrastorehere.com/#khryz>buy viagra</a> - <a href=http://viagrastorehere.com/#zqdgw >buy viagra online</a> , http://viagrastorehere.com/#qkzho buy viagra
цитирай
89.
анонимен -
buy cialis 10971
25.10.2012 08:17
25.10.2012 08:17
<a href=http://cialisstorehere.com/#pbaqv>buy cialis online</a> - <a href=http://cialisstorehere.com/#adxpr >cheap cialis</a> , http://cialisstorehere.com/#qhtnt cialis online
цитирай
90.
анонимен -
levitra online 20951
26.10.2012 05:27
26.10.2012 05:27
<a href=http://levitrastorehere.com/#tfxiq>buy levitra</a> - <a href=http://levitrastorehere.com/#kneaq >buy levitra online</a> , http://levitrastorehere.com/#fttxl cheap levitra
цитирай
91.
анонимен -
kamagra online 4655
26.10.2012 06:20
26.10.2012 06:20
<a href=http://kamagrastorehere.com/#xancb>kamagra online</a> - <a href=http://kamagrastorehere.com/#mnequ >generic kamagra</a> , http://kamagrastorehere.com/#wqbbt generic kamagra
цитирайТърсене
За този блог
Гласове: 873
Блогрол